28 mars 2011

ikea,loppis och valla :)

Usch va jag bloggar dåligt, känner jag :( ,
Idag har det inte hänt såjätte mycket mer än att jag och charlie tog en promenad till ikano och mötte upp mamma/mormor :) charlie vart lika glad som vanligt vi gick upp till ikeas resturang charlie fick lite lunch och jag och mamma fikade :), sen gick vi och handla lite mat sen skulle mamma hem så jag och charlie gick hemåt och myste i solen ..
Charlie har blivit så rolig för han vill bara gå hela tiden, hålla handen är en favorit !
Nu i april börjar charlie på dagis det ska bli såååå spännande, han har stått utanför där många gånger och vill bara in o leka :) sötis!
Juste i söndags va vi på loppis i cupolen med mamma och leffan, efter det åkte vi till valla och kollade på djuren charlie satt jätte länge och klappade kaninerna :) jätte duktig även hönsen tyckte han om fast hästarna gillade han inte lika mycket dom kom för nära !;)

Pussen
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar