19 juli 2012

2 dagars ledighet :)

Idag är dagen innan helgen och jag jobbar fredag till söndag sen jobbar jag tis,ons,tors ..
Jag bara älskar mitt jobb och vill verkligen inte tillbaka till skolan men hoppas jag iaf kommer kunna jobba helger och kvällar vissa dagar för jag vill verkligen inte sluta där :)..

Idag har jag typ inte gjort någonting gick förbi min älskade mamma förut innan hon skulle börja jobba sen gick jag upp och handla och hämta ut mitt paket från h&m jag hade beställt ett linne till charlie och ett linne till mig och även ett par mjukisbyxor och allt passade så underbart :D..

Snart ska jag väl börja med en cheesecake mamma ska ha med sig till jobbet när hon fyller år :) och det gör jag så gärna tackar aldrig nej till att baka om nån vill ha något :)

Tyvärr så har ju inte vädret varit det bästa nu när jag har varit ledig lite men men jag har alltid sån otur med vädret ;)

Nu ska jag göra något annat men skriver nog lite till i kväll måste verkligen börja skriva lite igen saknar det som tusan :D

En bild på min prins från förra sommaren :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar