02 augusti 2013

Usch och Fy !

Som jag sa igår så somnade ju Charlie kl 21.
Jag gick och la mig runt 12, men fick för mig att kolla om det fanns några svenska hela filmer på youtube i mobilen och det fans det ju så jag låg i sängen och kolla på en film sen när filmer är slut kollade jag på klockan och den va redan halv 2 :O, jag gick ut och rökte och prata med mamma i telefonen sen gick jag och la mig var sjukt trött i ögonen, för en gångskull så va det inte varmt när jag la mig i sängen som det alltid har varit annars. sen hann jag bara somna in så vaknar jag av ett skrik, jag gick inte till Charlie och han bara skriker "Jag vill inte sova mer" i typ 40 minuter, sen vart han iaf tyst och jag satt hos honom tills han hade lugnat sig så kl kvart över 3 så fick jag lägga mig men då var jag ju självklart inte trött längre så tog kanske en halv timma innan jag somna, sen runt 7 imorse hörde jag att Charlie satte på tvn UTAN att gå in till mig :O, så jag låg kvar i sängen en bra stund för jag har både ont i huvud och kropp idag man är inte van längre att gå upp på nätterna, men men det är ju nu allt drömmar och sånt kommer för lill plutten ..
Och mitt tålamod är ju inte det bästa heller men just i såna lägen måste man verkligen behålla lugnet för annars blir Charlie bara ännu räddare ..

Jaja idag händer det inte så mycket jag tänkte tvätta och dammsuga men det är ju sjukt fint väder så jag vill nästan gå ut i solen och lägga mig :), vet inte hur jag ska göra än haha !

Ciao! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar