05 december 2013

4 år - fortsättning - bildbomb :)

Ja som sagt Charlie fyllde ju 4 år den 23 november :)
och jag har ju lovat att lägga ut bilder på det, nu kommer dom inte ligga i ordning för det är bilder från både systemkameran och mobilen men det får ni leva med ;) 

Av mig fick han ett skrivbord med stol och grejer till skrivbordet hihi :)

I fredags kom min syster och Tuwa och fira Charlie och av dom fick han Tröja,byxor,böcker,målarbok,pennor och så hade även Tuwa gjort en present till Charlie med ett fint halsband hon gjort :)
Sen på lördagen kom Dennis hit och även han med en present, så han fick en robot som han hade önskat sig länge hehe så han vill ju självklart ha dom andra med som finns ;) ..
Och på lördagen gjorde jag och mina fina killar även Charlies 4 års tårta, jag har ju sen charlie va 1 år tagit kort när han har blåst ut ljusen på tårtan :)
Och sen på söndagen kom mamma och leffan hit med massa presenter :), och av dom fick han brandbil med helikopter båt och gubbar och grejer, pennhållare, pennor,sudd, papper, saxar ha allt som man kan ha på ett skrivbord så han vart super nöjd .. :)
Även så fick Charlie present av Underbara Emelie och Daniel en smurfväska och en angry birds vattenflaska :)

Tack så hemskt mycket för allt Charlie fick och att ni gjorde hans 4 års dag minnesvärd 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar