13 maj 2014

En dag hemma

Ja idag va det lika dåligt väder som det har varit för länge nu tycker jag men kl halv 9 idag så lämnade jag Charlie på dagis och medans han va där så käkade jag frukost nörda lite i mobilen samtidigt som jag kollade på tv sen runt halv 12 så började jag träna mage, rumpa och lår men shit vilken träningsvärk jag har sen igår hoppas verkligen den är bättre imorgon för mina knän känns som dom ska vikas när jag går speciellt utomhus :P,

Men sen vid halv 2 hämtade jag Charlie på dagis och gick hem direkt för regnet var påväg så vi satte oss och pyssla lite sen ville han gå ut och blåsa såpbubblor sen efter ungefär 10 min så hörde jag en massa barn skratt så jag gick till baksidan för att se va det var och då hade Charlie börjat leka med 5 andra grann barn både tjejer och killar :), vilket gjorde mig sååå stolt vart tog min lilla prins vägen :P ? Han är ju alltid annars så blyg att han inte vågar ta kontakt med andra och dragit sig tillbaka .. 

Så han var ute i nästan 3 timmar och lekte medans han gjorde det så lagade jag mat, städade undan lite i köket och drack kaffe precis det jag behövde en dag som denna :) ! Så han kom in vid kvart i 6 och då kom även Dennis hem från jobbet så då satte vi oss ner och åt och det vart ungstekt falukorv med sås i och pasta :) och nu efter mycket skrik och gråt från Charlie så ligger han och sover och jag ska mysa ner mig i soffan och bara ta det lugnt 

Hoppas ni har haft en bra dag 

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar