07 oktober 2011

Mammas prins <3

Japp idag ska min prins till sin pappa :( kommer sakna honom otroligt mycket, får iaf träffa honom på onsdag när vi ska upp till allergicentrum med prinsen. Se vad hans hosta kommer ifrån, sen är han ju konstant sjuk och det börjar oroa mig ..
Efter att min prins åkt till sin pappa ska jag städa städa städa så mycket som möjligt på 3-4 timmar sen ska jag till mamma vid halv 9 ungefär för då slutar mamma jobbet och vi ska baka vaniljbullar :) gottgott..
För nu är det inte långt kvar tills jag fyller 20 år och inte är tonåring längre ;).. Synd att det inte blir någon fest i helgen för det va ingen direkt som va sugen på det tyvärr :( ..

Nu ska jag fixa charlies väska lite skriver kanske mer sen ;)

Pussen
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar