05 oktober 2011

snart 20 år ;)

Japp på söndag fyller jag 20 år känns som jag nyss fyllde 18 :o, men då va jag ju höggravid med min prins som snart fyller 2 år, tiden går föööör fort tycker jag..
Och som vanligt är jag sjuk precis innan jag ska fylla år, jag som har massor att göra plus att charlie är här i 2 dagar till och jag vill ju verkligen umgås så mycket som möjligt med mitt hjärta <3
Har jätte hög feber,fryser och har ont i hela kroppen och om jag inte tar panodil regelbundet nu så ligger jag bara som em död säl :( inget kul alls men har fått lite gjort idag iaf, gjort i ordning köket, tvättat och hängt tvätt och snart ska jag dammsuga innan jag hämtar min prins på dagis, ville igentligen ha honom hemma idag men kände att jag inte orkade det och han tjata om dagis hela morgonen, han vaknar även kl 5 varje morgon och då är man ju inte lika pigg och glad :/ haha

Men nu ska jag dammsuga lite hoppas ni har en underbar onsdag för det har INTE jag tyvärr.

Pussen
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar