28 januari 2012

Sjukling .. :(

Jaha nu har jag ju iaf vart lite bättre på att skriva här ;) ..
Den här veckan har jag bara gått i skolan tisdag och onsdag i måndags va jag sjuk, i torsdags va vi lediga och igår var min prins sjuk :(. Det började ju i onsdags att han vart snorig och hostig som vanligt men i torsdag när vi kom till dagis så va han jätte svullen, röd och hade grönt "var" typ det såg inte alls mysigt ut :( så igår fick han vara hemma, mamma, jag och Charlie gick till ikano och kolla present till Leffan jag hittade ingenting men mamma gjorde det iaf :), skulle behöva köpa något idag så får se vad som händer och fötter :) ..
Just nu sitter vi och kollar på bomba och jag är super trött :/, ska ha Charlie från den 23 jan-9 feb :) eftersom prinsens pappa är utomlands ..

Nu ska jag mysa lite med min sjukling
Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar