22 januari 2012

Usch va jag är dålig ..

Tyvärr så är jag jätte dålig på att uppdatera, vill skriva varje dag men blir aldrig av :(....
Nu i måndags började jag skolan iaf omvårdnads programmet än så länge är det riktigt intressant och kul ska gå 3 terminer alltså 1,5 år sen är jag klar uska :D kuuuul !! Har redan fått 2 läxor i psykologi och medicin, ska sätta mig och läsa och göra dom snart har även just nu tvättstugan och imorgon kommer Charlie hem har varit borta från mig i 10 dagar jag saknar honom maaaassssor . Men nu ska han stanna hos oss i 14 dagar :), myyyspyys kommer bli stressigt att gå i skolan samtidigt som att ha Charlie hemma men det hår nog bra när man kommer in i det :) .. Charlie kommer bli så glad när han får vara mer på dagis :) kommer ju inte att få träffa honom så mycket så det känns ju lite tråkigt men men

Nu ska jag plugga lite pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar