31 oktober 2013

Träning och depp !

Ja jag vet inte vad jag ska skriva egentligen men jag känner mig as depp mest idag det va faktiskt länge sen :O ! 
Men varje gång jag känner mig as depp eller blir sjukt röksugen så plockar jag iordning,städar eller tränar. 
Men idag har inget av det funkat :/ ..

Hela veckan har jag varit hos min underbara pojkvän :), men nu i veckan har han jobbat över massor nästan varje dag förutom i måndags och det har varit väldigt jobbigt måste jag säga jag trodde inte det skulle vara det men det är det :/..
Nu sitter jag och fortfarande funderar på om jag ska åka hem eller inte men jag vill ändå umgås med Dennis idag med :/

Har så jäkla svårt för att prata med folk,
Jag vet inte om det är det som är problemet nu i veckan behöver jag säga någonting ta upp någonting till någon ?
Jag vet INTE !!
Men det är något som tynger mig :(

Nu ska jag inte skriva mer bäst att vika mina kläder och packa ifall att jag ska hem ! :/

Ciao !!


1 kommentar: