02 november 2013

Upp och Ner !!

Ja igår kom ju Charlie hem igen så när han kom så målade vi lite och räknade lite grann innan Dennis kom vi skulle åka och handla lite och det såg Charlie fram emot hela tiden tills Dennis kom då vände allt och han börja trotsa och vi vart osams och Charlie skrek åt mig och egentligen handlade det bara om att han inte ville ha ett par skor som jag tog fram till honom som han alltid annars vill ha :S Usch det är inte kul med trotsåldern men det är ju bara att stå ut om man själv inte har något tålamod så blir det ju bara värre, Men iaf vi skulle åka och handla och vi kom faktiskt iväg :P, så vi gick in på systemet för jag va sugen på lite vin så köpte tre apor ^^, Efter det gick vi in på Coop och handlade lite frukost till veckan sen även taco tillbehör som vi skulle äta på kvällen :), åkte hem och hjälptes åt med maten sen vid kl 21 gick jag och la Charlie för han va övertrött och typ vägra allt .. men sen somnade han i alla fall och jag och Dennis satt ute i köket och lyssna på musik,drack lite vin och käka pepparkakor med ädelost på :) Super mysigt hade vi sen gick vi och la oss runt 12-1 någongång :) charlie vaknade vi 6 imorse och va kissnödig så gick upp och satte på tvn åt honom efter det och la mig en sväng till sen vid 10 så kom min syster med familj och hämta Charlie för dom skulle åka till kolmården hade ju något halloween grej där oxå så efter det gjorde jag och Dennis i ordning en rejäl frukost (äggröra,mackor,kaffe och juice) tok mysigt :) sen åkte vi till blomsterlandet och köpte ros och ljus och åkte till en minneslund och la det där och kolla lite, sen åkte vi till ikano och kolla lite snart va meningen att vi skulle fika där men det va fullt med folk överallt så vi gick in på willys handla lite och ven fika sen åkte vi hem och tände ljus och fika hemma ist :), sen vid 16 så skulle Dennis åka hem till sig och sen till en kompis för att dricka och umgås vilket jag tyckte va super trist :/ men han skjutsade hem mig till mamma så satt där och snacka skit och drack kaffe var inte meningen att jag skulle stanna där alls länge för jag trodde charlie skulle komma inom en timma men så vart det inte så va kvar där ända tills halv 8 sen gick jag hem för då kom Charlie hem och han sov så imorgon lär jag väl bara få hör om kolmården och allt som hände :)

Tack till min fina syster med familj som gjorde att Charlie fick ett underbart minne, han kommer minnas det här hur länge som helst och kommer prata om det massor :) 
Kan inte tacka er nog Tack Tack Tack !

Och nu sitter jag här i min ensamhet och vet inte vart jag ska ta vägen :( 
Allmänt depp och massor att tänka på det är verkligen nu jag inte vill sitta själv men men jag har ju inget val :(

Ciao !!
Jag lånade en bild från min syster om ni vill se mer bilder får ni gå in på hennes blogg kan tänka mig att hon kommer lägga upp det snarast :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar