05 november 2013

Pw med smärta !

Ja igår hade jag sjukt ont i ryggen hela dagen typ som att jag hade sträckt någon muskel men jag vila massor igår så det vart bättre runt 21 tiden igår. Jag somnade vid halv 1 inatt kände fortfarande ingen smärta i ryggen som tur va . :) 
Sen inatt vaknade jag och kollade på kl då va kl halv fyra -.- .. Men jag hade fått ett godnatt sms av Dennis inatt vid halv 3 eftersom han jobba natt så samtidigt som jag la mig på sidan och slappna av i ryggen och vart lugn av att han va hemma så kunde jag somna om nästan direkt :) !! 
Imorse vaknade Charlie som vanligt vid kl 6 jag låg kvar en liten stund till va as trött eftersom jag vakna i natt och jag hade fortfarande ont i ryggen så vid halv 9 bär jag lämna Charlie på dagis tänkte jag att en morgon Pw kanske gör susen för ryggen och nät jag började gå kändes det redan mycket bättre :) men jag kunde ju inte bara göra det kände jag så jag stannade och träna mage,rumpa och lår oxå ;) ! Men när jag kom hem och satte mig och åt havregrynsgröt så högg det till i ryggen igen :/ så ska nog ta det lite lugnt i veckan med träning :( !! 

Vid halv 12 gick jag till mamma och drack lite kaffe och prata lite så vid halv 2 när jag skulle hämta Charlie tog jag även med mig Aston för att underlätta lite för mamma som skulle åka och jobba :) så hon kommer förbi en sväng ikväll och tar en kaffe med kan jag tänka mig ;) 

Men nu ska jag umgås lite med Charlie igen skriver säkert snart igen 

Ciao !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar