15 november 2013

Nedstämdhet !!

Ja den här veckan vet jag inte va det har varit med mig helgen som va var sjukt mysig jag har varit hos Dennis och det känns som om vi tog vara på tiden mycket iaf,
Söndagen var det ju Farsdag så vi åkte till hans föräldrar och fira farsdag sen åkte vi även hem till mamma och leffan och fira leffan på farsdag :) även fast han inte är min riktiga pappa så tycker jag att man ska fira honom, och han blir lika glad varje gång :) ..

Men sen när helgen va slut så skulle ju jag sätta igång med träningen igen eftersom jag va sjuk veckan innan men inte då jag har inte ens gått utanför dörren sen i söndag, Idag va första dagen nästan suttit inne en hel vecka /: jag har velat träna / gått ut och gå iaf gjort nånting men nepp jag hade inte ens ork att gå upp ur sängen gått upp varje dag runt 12-13 :( sen har jag typ bara suttit i soffan om jag inte har diskat eller duschat :S .. det kan ju vara att jag har infektionen från förkylningen kvar i kroppen men såhär har jag aldrig känt mig och idag gick jag upp tidigare för att jag skulle hinna med allt kom upp vid halv 11 ungefär och hade ont i varenda liten kroppsdel men just nu sitter det bara mest i nacke och rygg .. :/ om jag inte blir bättre eller piggare så får jag väl gå och kolla upp det . för det är ju varken kul för mig eller någon i min närhet tyvärr

Men till något lite roligare :) Idag kommer min fina prins hem något jag ser fram emot hoppas jag kan bli lite piggare på morgonen :)

Nu ska vi 3 ha en super mysig fredag hoppas ni får det oxå  :)

Ciao !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar