06 november 2013

Varför just denna vecka ?

Jag vet att det kanske inte är så roligt att höra mitt tjat om att jag är deppig eller att jag mår dåligt överhuvudtaget, men just nu, just den här jäkla veckan är hemsk faktiskt !! Varför just den här veckan när  jag ska upp tidigt jag ska orka gå ut tidigt på morgonen orka göra mat leka med Charlie både inne och ute, men den här veckan vill jag bara slänga i väggen USCH rent ut sagt !! 
Det är redan torsdag i morgon jag säger redan bara för att det känns som om jag inte orkat eller hunnit med ett piss den här veckan med Charlie :( annars tycker jag den här veckan har gått sjukt sakta,
Det är super skönt att min underbara pojkvän har jobb och att han har mycket att göra på jobbet att han får jobba över mycket just i ekonomisk väg. Själv fattar jag  verkligen inte hur man orkar jobba så mycket eftersom det va as länge sen jag jobba överhuvudtaget, jag skulle verkligen göra vad som helst för att få jobba men men, samtidigt som sagt är det sjukt jobbgt att han inte kommer hit på kvällen någongång den här veckan :/ men jag förstår honom till 110% att han inte kan sätta sig i en bil sent på kvällen as trött för att komma och sova hos och med mig ! även fast jag vill det sjukt mycket men jag vill ha honom levande :) !
Så därför kan jag lätt vänta tills på fredag jag vet ju iaf att jag får träffa honom snart :) ..
Men det är ju just att Charlie tycker det är lite små lustigt att han va här i helgen fast inte nu i veckan även fast jag försöker få honom att förstå och prata med honom om att han bor där han bor och att han jobbar mycket så blir det rörigt i hans lilla huvud .. men det kan bara blir bättre och bättre :) !!
Jag ser verkligen ljust på framtiden nu och det är otroligt skönt, även fast jag inte ens har jobb än och kommer antagligen inte vara kapabel till att jobba innan 2013 är slut så vet jag att snart har jag ett jobb ett fast jobb där jag verkligen trivs gud vilket härlig känsla det skulle vara, ingen skulle vara lyckligare än mig :)
Eller att jag utbildar mig till mitt drömyrke på distans helt får se lite jag har lite planer iaf, många som jag inte berättat för någon ^^,

Men men imorgon blir det att lämna Charlie på dagis som vanligt sen hämta honom tillsammans med mamma för att sen åka till ikano för mamma ska göra en sak där och jag och Charlie kommegrann kan behövas kan jag lova :)

Tyvärr så börjar jag bli sjuk eller något, har väl lite feber och sen är jag snorig så håller väl på att åka på en förkylning :( jag vill inte vara sjuk nu till helgen men men får hoppas på det bästa att det går över :D

Får ju inte glömma att jag&Charlie har haft Aston hemma hos oss i två dagar nu när mamma/mormor har jobbat och vi har haft tok mysigt :D två bilder jag tog för några veckor sen på sötnosarna :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar