07 november 2013

Namn på dörr och att känna sig ensam -.-

Japp nu har jag fan fått nog, Charlies pappa flyttade typ ut för 3 år sen som ni vet och hans namn står fortfarande kvar på dörren -.- !!
Ska man behöva tjata i 3 år för att dom ska fixa det ? dom har inte fixat det ÄN :@
Nu gjorde jag en till anmälan till dom att dom ska komma hit och fixa det där lilla ..
Det är faktiskt inte så kul att se det varje dag och ännu värre är det nog för andra att se det..

och som om inte jag har pratat tillräckligt om depp så känner jag mig sjukt ensam, får upp bilder i huvudet att han är helt ensam att ingen finns runt mig fast det inte är så :/ ..
Fast en till grej måste jag säga att jag har ingen att umgås med längre det är aldrig någon som hör av sig ingen som kommer på kvällen och umgås med mig, jag hör inte av mig längre för antingen är folk upptagna jämt eller svarar inte och samtidigt är det många som inte vill umgås med mig längre, det är nog lite där min deppression sitter att ingen har tid att umgås att jag sitter här själv på kvällarna när jag har Charlie, och det känns som om Dennis får lida för det nu tyvärr :( ..

jaja nu ska jag in och duscha så jag kommer nånstans idag !

Ciao !

Tiden går framåt hela tiden, även fast det känns som om ditt liv står stilla ..

1 kommentar:

  1. Faktiskt så är det du som inte hör av dig. Vi skulle ses men du hörde aldrig av dig så då slutar man höra av sig. Ge och ta..

    SvaraRadera