02 april 2015

Inte som man tänkt sig

Ja idag så vart det inte som jag hade tänkt mig alls det jag skrev igår om mötet jag skulle på va inte alls som jag trott det var bara i 6 månader jobb och studier och man skulle helst av allt tänka på studierna och jobbet som en extra sak så jag skippar det och fortsätter mitt roliga sökande på jobb vilket jag har gjort i 2 år börjar bli ganska jobbigt och enformigt :( !!

Men efter mötet och allt iaf så hämtade jag upp min underbara prins på dagis och han får mig ju genast på bättre humör :), vi gick hem och myste lite och sen ställde jag mig och gjorde pannkakor och champinjonstuvning mums tyckte både jag och Charlie :), efter det har vi bara slappat och bara umgåtts med varandra dagen innan han åker till sin pappa ..

Just nu la jag mig precis i sängen och har väl inte mycket mer att skriva, helgen kommer bli fullspäckad av roligheter först imorgon så ska vi hem till mina svärföräldrar och äta påskmat och sen på lördag så blir det att fira Dennis bror tjej för hon fyller 30 år så det kommer bli super skoj :)

Hoppas ni får sova gott
Och glad påsk till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar