02 april 2015

Lika dålig som vanligt !

Ja jag vet inte varför jag jämt är så dålig på att skriva här jag kollar på appen varje dag och vill skriva men sen känns det som om jag inte har så mycket att skriva om eftersom jag mest sitter hemma och inte gör ett skit :(

Men imorgon gott folk händer någonting som kanske kan förändra min framtid jag iaf hoppas på det jag ska till jobb och kunskaps torget på ett möte för jag ska börja plugga upp mina gymnasiebetyg på 50% och börja jobba 50% men än vet jag inte så mycket och egentligen ville jag inte skriva något förrns jag Vet något säkert men jag kunde inte hålla mig ifrån att skriva :), hoppas verkligen jag kan börja skriva här i bloggen igen :D

Jaja men nu har jag sagt mitt jag kanske skriver imorgon igen efter mötet och säger hur det gick men det är ingenting jag lovar ;)

HÅLL TUMMARNA FÖR MIG NU <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar