16 juli 2011

fredag :)

Idag vart det att sova länge, sen vart det stan nästan direkt efter man vaknat till med min älsk, gjorde lite ärenden sen hade jag som mål att hitta ett par leggins fast kom ut från affären med ett par jeans, 99:- inte illa ;) och dom va inte ens på rean, dom är inte bara snygga utan sitter PERFEKT, brukar jeans aldrig göra på mig antingen är dom förstora i midjan eller benen :)
Efter det gick vi o fika på espresso house vart en vanilla latte och en chokladboll, mumma!
Sen efter det kände jag att jag ville ha ett passande linne till jeansen och såg att bik bok hade jätte rea så gick in och glodde men gick ut lika fort för det va kläder överallt på hela golven .. :/
Vi tog bussen och åkte och handla sen gjorde vi mat och efter det har vi suttit i soffan och degat hela kvällen :P
Menmen ska nanna kudden lite nu
Nattinatti

Saknar min prins enooormt mycket :( <3
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar