15 juli 2011

Fy va jag är dålig på att uppdatera ..



Jag har varit jäääätte dålig på att uppdatera,



Många har sagt till mig att uppdatera, men jag har inte haft tid och lust



Nu hade jag inget annat för mig så tänkte skriva några rader.. :)






Just nu är min lill prins hos sin pappa och jag saknar honom ENORMT mycket, vill bara att han ska komma hem, på tisdag får jag se honom igen och jag bara räknar ner dagarna varje gång han inte är hos mig .. :( <3






Idag har jag haft en riktigt trevlig dag iaf med min älskling, vi har varit på san och käkat och bara myst .. Älskar sånna dagar man bara kan bry sig om sig själv och den man älskar <3






Sen på kvällen kom mamma och leffan hit och kolla på Speedway och fika :)






Skriver mer imorgon jag LOVAR :D






Pussen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar