26 juli 2011

mys dag

Japp idag har det varit en mys dag,
Eftersom charlie åker till sin pappa imorgon så ville jag mysa så mycket som möjligt :)
Idag kom mamma/mormor förbi efter jobbet åt lite lunch,busade och gick ut i lekparken och fika och busa ännu mer .. Charlie tycker det är såå kul när momo kommer han tjatar om henne 24/7 :P
Sen vid 17 åkte mamma på speedway och då läste vi lite böcker "max böckerna" va annars :P han är helt galen i dom. Han kan dom nästan själv nu :)
Sen vart det lite mat och så fick lill prins hoppa in i duschen och jag följde med han tycker det är skit kul att jag duschar med honom :)..
Idag sa han även "mamma där" :D ..
Imorgon blir det ingen sovmorgon för då ska charlie på inskolning eftersom han har vart hemma i 3 veckor ..

Och i augusti ska ju jag även börja på handelskursen så hoppas det gt bra för min prins att vara på dagis länge :)

Nu ska han få lite välling

Pussen <3
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar