03 juni 2013

Mys,Gråt & Tidig morgon

Igår gjorde inte jag och Charlie någonting nästan, vi pysslade, målade och bara hade det skönt, det kändes ju som om regnet skulle komma hela tiden så vi stanna inne gick bara ut lite på baksidan :) !!

Vid kl 19 så somnade Charlie i soffan, bara sådär helt plötsligt :P ! Så jag gick och la honom i sängen :)

Sen runt 20 så kom en underbar kille och vi hade en hel mysig kväll :) Jag vill bara spola tillbaka tiden till igår igen. ville aldrig att du skulle åka :( <3 p="">
Inatt vaknade även Charlie kl 2 han fick lite välling för han hann ju aldrig få det innan han la sig, sen vaknade han igen och då trodde jag kl va typ 5 - halv 6 eller något så jag satte på en film åt honom sen gick jag in och kollade kl och då va den bara 4 :O !!
Så när jag lämnade honom på dagis fick jag inte gå han var jätte trött . men när jag gick så började han skrika mamma och grät sjukt mycket :( Det sved verkligen i mamma hjärtat men jag vet ju att det går över efter ett tag :/ <3 nbsp="" p="">
Får se vad som händer och sker sen.
Just nu känner jag mig helt förstörd :( .. pga av att inte just han är här och för jag inte vet hur charlie mår på dagis /:

PUSS ha en underbar dag alla <3 p="">
Mamma älskar dig <3 td="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar