02 juni 2013

Utomhus dag ! (BildBomb)

Igår kl 11 redan då var vi klara för att åka iväg med mamma/mormor och lilla Aston till valla kolla djuren och busa massor i lekparken :) Det var länge sen man åkte iväg och gjorde någonting sånt här, så jag tror både jag och charlie njöt av stunden :)
Efter allt kollande på djur och bus så satte vi oss och tog oss en glass, och charlie skulle självklart ha den största glassen ;)

Sen åkte vi hem till mamma och gjorde lite fika och gick ut på hennes baksida där Charlie hade massa barn att leka med :) och även där busade vi massor i lekparken och Charlie busade även med hundarna :)
Sen vart vi bjudna på ännu mera fika av mammas granne och Charlie fick ostbågar, vilket han tyckte var super gott ! det va ju ändå lördag ;)

Som sagt tog många bilder igår ifrån dagen så det blir en bild bomb ;)

Det första Charlie såg va hästarna, tyckte det va super intressant :P


Och självklart är han som jag var när jag var liten, plockar alla stenar som finns 

Söta lilla Aston <3 td="">

Både jag och Charlie ställde oss och lät som hönor haha, jag måste ju lära honom ;)







Första gången han våga åka linbana själv, eller jag släppte och då vart ju allt faktiskt helt plötsligt mycket roligare ;)


HAHAHA, Tittut mamma ;)

Finaste mamma och son <3 td="">


Klättra klättervägg ;)


Charlie tröttna så självklart skulle jag klättra ist ;)






På baksidan hemma hos mamma :) 
Stor hund vs liten unge och liten hund ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar