31 maj 2013

Underbara vecka !

Förlåt att jag inte har skrivit på ett bra tag, Men jag har inte varit hemma någonting denna vecka !
Har haft en helt otroligt mysig och underbar vecka, bara att få åka hemifrån var härligt men att även få vara hos en helt fantastisk människa var otroligt ! Vi har inte gjort så mycket bara varit med varandra och haft det super mysigt :) Tyvärr så sprang dagarna iväg så igår var det redan torsdag och jag skulle åka hem för att städa och handla tills min lilla skrutt kom idag :)

Och ikväll har vi haft fredags mys Charlie fick vara uppe till 22 idag för mamma/mormor kom idag efter jobbet och kollade Let's Dance finalen och självklart vann den bästa markoolio :D Har hållt på honom från första början :)

Men nu ska jag göra annat ha en underbar fredag kväll alla !!

PUSS <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar