02 maj 2013

Stor saknad :(

Mitt förra inlägg såg jag var mitt 100 inlägg ;) inte illa kände jag hehe. men nu ska jag inte skriva om det !!

Jag tänkte skriva om min fina och underbara vän och hennes kille som flyttade idag, och det känns inte som om man sa hejdå riktigt men känner att det är skönast så, börjar ju ändå tjuta över allting ! Även fast jag vet att jag får träffa henne snart igen så är det super jobbigt /: ..
Jag förstår dom till 100% varför dom flytta och jag är jätte glad för deras skull för allt kommer bli så mycket lättare och bättre .. :) <3 font="">
Jag har ju inte direkt träffat någon tjejkompis som jag har kommit sååå jäkla nära med, vi har haft underbara stunder ! Om man bara ville prata, om det var problem, om någon behövde hjälp med något eller bara för att umgås så tog det 5 minuter att gå till varandra !
Och eftersom jag vet att den underbara brud kommer att läsa det här så vill jag bara säga TACK, När det var jobbigt för mig efter operationen du gick upp super tidigt för min/våran skulle för att charlie skulle komma iväg till dagis, sen stannade du hos mig varje dag efter i hade lämnat honom och tog hand om mig allt som behövdes göras och var där om jag behövde prata .. Eller när jag vart ensamstående och har/hade det jätte jobbigt när jag inte orka med min vardag, Jag kan fortsätta hur länge som helst !

Men det jag egentligen ville säga var TACK och vi kommer SAKNA dig, 
Du lyste/lyser upp våra dagar, och jag vet hur mycket Charlie tycker om dig ! <3 font="">






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar