11 maj 2013

Mardrömmar & Sidvyer

Först vill jag bara säga att jag är sjukt glad över att gå från 28 sidvyer om dagen till mer än 100 :O
Bara på några dagar, TACK för att ni läder min blogg även fast det inte alltid är så intressanta saker jag skriver om :) !!

Inatt så somnade jag vid halv 1 tänkte hur ska jag kunna orka med dagen imorgon ?
Men sen hade jag precis somnat in och kl 1 vaknar Charlie och skriker att hans lampa inte funkar.
Då tänker jag bara varför just idag ? Ska Charlie inte sova mer nu då kommer ju Tyras dop idag bli sjukt jobbigt .. Ha en charlie som är övertrött i kyrkan och inte kan sitta still !
Jag bar in honom i min säng och då satte han sig upp hela tiden och sprang ut till vardagsrummet och ville kolla på tv och han skrek och grät hela tiden, men sen hämtade jag honom efter några minuter och la ner honom i sängen igen och jag låtsades sova och VIPPS ;) Det funkade ! efter en halvtimma sov han och han sov till halv 6 ! jag är skapligt stolt för annars skulle jag tappa tålamodet direkt och bli galen.

Och om någon som undra vad han hade för mardröm så var det om spindlar och en massa spindelnät han pratade i sömnen om det .. För några dagar sen vaknade han ju med pga mardrömmar och då satte vi oss mitt i natten och pratade om hans mardrömmar vad han hade drömt ? hur det kändes? och varför han tyckte det va läskigt . väldigt kul att prata med Charlie :) men då drömde han om en tant och en gubbe som kom och tog honom när han var på dagis och hur rädd var inte jag då dagen efter att lämna honom på dagis :O

Men men, Nu måste jag göra i ordning skriver mer ikväll eftersom det är dop hela dagen :)

PUSSPUSS
Charlie för några dagar sen när han blåste bubblor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar