20 juni 2013

Mycket mys och bus :D

Idag blir det att åka till Tornby med mamma en sväng, jag ska även försöka komma in på systemet tänkte jag hoppas det inte är allt för mycket folk :)
Sen runt 17 åker Charlie hem till sin pappa dom ska ner till västkusten över helgen och fira midsommar och jag hoppas verkligen dom får det tok mysigt där och hoppas på bra väder :)
Själv åker jag till min finaste över helgen och firar midsommar det blir att dricka lite, grilla och ha det super mysigt ! Jag kommer nog ta med mig kameran så det kommer nog upp lite bilder här ;)

Nu kommer det en bildbomb med bilder jag tog i helgen när vi va vid en lekplats han inte har varit på sen han va mycket mindre och han tyckte det va super kul :)

Så titta och njut ;) <3 p="">


Mammas cooling <3 td="">

Busungen <3 td="">

Helt otroligt han klättrar själv :)




Han tyckte det va super kul att gunga med mig men det va inte lätt att ta kort samtidigt ;)


Hallå mamma, jag ser dig :)


Haha det va inte lika enkelt att komma ner ;)

Lägg till bildtext








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar