07 mars 2012

En dag till avklarad :)

Woohoo haha en dag till avklarad i skolan, börjar känna mig lite halv krasslig igen och det är verkligen inte roligt men det är bara o peppa peppa..
Var jätte trött när jag satt på bussen hem och tänkte bara sätta mig ner och vila när jag kom hem men så vart det ju inte direkt jag plocka in lite skit i diskmaskinen, torka av och gjorde fint på spis och diskbänk sen dammsuga jag av lite i köket och i hallen :) känner mig suuuper duktig haha :)
Snart ska jag gå och hämta Charlie på dagis, sen dra till mamma/mormor o umgås och käka lite mat :)
Ska även nänma att jag fick tillbaka mitt omprov idag och jag trodde verkligen knappt att jag skulle få G men jag fick VG- :D glad gladaregladast hihih :D

men men nu ska jag fixa lite grejer innan jag ska dra till dagis
Hoppas ni får en underbar dag..

pussen
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar