30 mars 2012

Ny Header :)

Jahopp nu var det länge sen jag skrev här,
men det är bara för att jag har suttit och pillat med min nya header vad tycker ni om den :)?
Jag är iaf jätte nöjd med den och nu vet jag hur man gör har gjort den i power point fast många säger att det inte funkar men det gjorde det iaf för mig, så jag är suuuuper glad
har testat sååå många olika program fast inget av det har blivit bra den som jag hade innan den här gjorde jag i paint :)
Nu har jag även haft massor i skolan i förrgår hade vi prov i medicinsk grundkurs diabetes&andning var sjuk igår så fick inte reda på det och hon har inte svarat på mitt mail :( så nu kommer jag sitta och oroa mig hela tiden för att jag kommer få göra omprov :/ ..
även idag har vi fast prov i psykologin och kriser.. det gick väl sådär eftersom jag knappt tränat menmen det går som det går .
har även haft 2 inlämnings uppgifter sen nästa vecka har vi 1-2 uppgifter att göra och prov i basala hygien rutiner igen fast nu är det i vård och omsorg :S ..
Så mycket nu innan påsklovet och praktiken men det klarar jag :D man får tänka så iaf jag vill iaf inte ha mer frånvaro för det har jag haft för mycket i början var ju charlie sjuk och veckan efter det vart ju jag sjuk och så höll det på ett bra tag tyvärr så har ju missat lite men det har jag typ tagit igen så det är super skönt :)
Idag kommer även min prins hem så vi ska mysa och busa massor i helgen innan skolan och dagis börjar på måndag :)<3

Dom här bilderna är från förra våren, gud va han växer :)



1 kommentar: