31 mars 2012

Borta bra men hemma bäst :P

Jahopp kvällen igår när Charlie kom hem var ju inte så rolig direkt bara man pratade med honom eller kollade på honom så skrek och grät han inget roligt alls kände jag.
Men idag har det varit lite bättre han vaknade iaf på ett väldigt bra humör och vi myste massor imorse, vid halv 12 ungefär idag så åkte vi till björns mamma vart bjudna på mat, potatis,kyckling och sås och det vart massor bus han hade sina tider han bara tjura men det funkade vi åkte därifrån vid kl 5 när leffan "Moffis" kom och hämtade oss sen åkte vi hem till dom och fikade med kladdkaka,grädde och hallon, sen vart det lite tv mys med smurfarna eller som Charlie säger "nuffarna" :) låg och myste hos momo <3..
För ett tag sen kom vi hem och Charlie sover nu skönt med lite lugnoch ro för jag stressar så mycket när prinsen skriker och gråter över allt och ingenting :/ ..

Jag vet inte riktigt va det är med Charlie om han känner sig otrygg eller bara tycker någonting är jobbigt man får inte direkt något svar från honom tyvärr, men man blir ju lite frustrerad när han bara tjurar sänder eller skriker för ingenting fast igentligen är det ju inte hans fel och inte vårat heller men det gör så ont i mitt hjärta att se honom såhär :( ..
Hoppas det snart går över för varken vi eller Charlie tycker ju att det är roligt..

Men nu ska jag kolla lite annat :).

Pussen

och självklart kommer det en gammal bild på min prins <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar