02 april 2012

HLR & äckliga människor på bussen..

Hej alla glada :P..
Idag är det måndag igen, helgen gick fort som vanligt :(
gick upp redan vid halv 6 i morse och gjorde mig iordning och vid tjugo i 7 fick JAG väcka Charlie haha brukar vara han som väcker mig.. men då va det bara att göra välling på med kläder och ytterkläder och dra det va så skönt att man redan var klar när han vaknade, det är verkligen underbart att få lite egen tid på morgonen oxå ..
så vi gick till dagis och kolla på pippi fåglarna jagade dom lite sen var vi framme vid dagis och Charlie var inte glad att få se vem som jobbade tyvärr trodde det skulle bli ett helvete att gå därifrån men det gick bra som tur va, sen gå på bussen där man sitter med alla olika kulturer och trängs och dom luktar ju verkligen inte gott jag som redan är åksjuk till tusen på morgonen och självklart går alla av där jag ska av så får ju sitta med den där stanken hela vägen :/ .. Förra veckan hann jag bara sättamig skulle ta upp min mobil från väskan så la upp den på sätet brevid lite snabbt tror ni inte en såndär sätter sig på min väska och inte ens känner det fast den va full med skolböcker..
Jaja idag iaf på medicin lektionen hade vi HLR och jag klarade det galant ;) skönt att man har det gjort, sen vid lunch träffade jag mamma för hon skulle ha en vårjacka men det fanns ju inte en ända snygg jacka om dom inte kostade 800:- :S. sen käkade vi lite lunch och gick o hälsade på min älskling på jobbet <3..
Sen åkte jag till dagis direkt ist för att gå hem innan för då blir man så slö :P, när jag kom så var dom ute och charlie hade varken fusk polon eller vantarna på sig så han va iskall och det va inte slut där ena vanten var borta så fick gå hem utan vantar ändå gaaah sen när jag bar upp honom märkte jag även att han hade bajsat och det hade inte dagis märkt så jag fick slita av honom hela overallen och skorna m.m. och han hade ju inte haft det i blöjan korttid heller han hade nästan sår :( pluttis !!
Sen gick jagb och charlie hem och kollade på smurfarna i 1 timma så ringde mamma och frågade om vi ville följa med till coop och kolla om det fanns några vantar men det fann inte ett enda par, man kan ju inte plocka bort alla vantar bara för att solen tittar fram och det blir lite varmt :(..

jaja orkar inte skriva mer nu skriver mer i morgon när jag är i skolan eller något

Pussen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar