14 april 2012

Dagarna som gått

I förrgår åkte jag tidigt till mosters prinsessa för att jag skulle umgås med henne hela dagen :), vi hittade på massa bus kollade på lite pippi sen lockade jag håret på tuwa och tog lite kort på henne, det var inte det lättaste gör hon hade inget direkt tålamod men några fina bilder blev det :)..
Sen pysslade vi lite och gick ut och gunga lite och busade massor :), sen gick vi in och fika lite och sen kom Sofia hem och jag åkte efter ett tag eftersom dom skulle äta middag :P ..
Satte mig hos mamma ett tag och drack lite kaffe sen gick jag hem för att Björn skulle komma och vi lagade mat :), och igår hände det inte så jätte mycket gick upp rätt skapligt för att städa iordning lite sen kom mamma och Leffan o tog ut gymmet och lite sen åkte vi upp till centrum för att hämta Charlies böcker och gå och handla lite :), sen vid 5 kom min Lill prins hem och var på super bra humör så vi käkade lite innan Björn kom hem från jobbet, sen busade vi en massa innan Charlie skulle sova :)..
Idag får vi se vad som händer någonting ska vi väl hitta på iaf ;) ..

Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar