13 april 2012

Myror&Fukt :(


Jahopp idag är det fredagen den trettonde och idag kommer min pluttis hem :)
När jag hade honom i magen så var han beräknad fredagen den trettonde fast då var det november :) men dagarna som det blir den här fredagen så går alla mina tankar till Charlie :)
Ja även idag ska jag väl städa blir väl kanske snart så det är klart så man bara kan sitta och slappa efter det hehe.
ska även upp till Willhem idag och visa dom där äckliga myrbilderna till dom det var helt fullt på hela baksidan igår och man vill ju knappt gå ut och nu kommer sommaren snart och charlie vill gå ut på baksidan och busa .. förra sommaren var det hemskt vi var ute på baksidan och lekte med vatten helt plötsligt började det krylla myror på plattorna och kröp upp på hela charlie dom kröp ju till och med in i öronen på honom och så vill man ju verkligen inte ha det man ska väl kunna vistas på baksidan ?? Ringde till dom förra sommaren oxå men dom gjorde inte ett skit. ska även höra om fukten idag för dom var häör för säkert 2-3 månader sen men dom har fortfarande inte gjort nått och charlie mår ju verkligen inte bra :( han hostar och hostar och hostar hela tiden vet inte hur länge han har haft sin hosta.. är ju inte bara jobbigt för honom heller även för oss om han vaknar av det eller blir tjurig av det <3

jaja nu ska jag fixa lite skriver kanske senare när min prins har kommit hem :)

Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar