11 april 2012

vad ska man göra ??

ja idag är det ingen rolig dag direkt jag vill göra massor städa inne och ute på baksidan men känner att jag verkligen inte har någon ork alls. /:
Har ju påsklov nu men vissa dagar önskar jag bara att den ska vara slut för jag blir nästan deprimerad av att gå hemma klättrar på väggarna bara efter några dagar. Innan skolan var jag arbetslös i över 1 år och tyckte inte det var några direkt svårigheter det ända som var jobbigt då var ekonomin fattar inte hur vi klarade oss varje månad men det gjorde vi precis, kunde knappt köpa kläder åt charlie kanske en tröja eller ett par byxor varannan månad och då kände jag mig som en väldigt dålig mamma :(.
Men nu när jag har börjat skolan så kan jag köpoa lite kläder till Charlie och jag kan gå och ta en fika på stan utan att komma hem och må dåligt igen av att det inte finns några pengar..
Trivs jätte bra i skolan med både klasskompisar och utbildningen fast den är väldigt jobbig ofta med proven och så för jag klarar ju knappt aldrig provet när själva provdagen är men när jag får göra omprov så har jag fått jätte bra betyg men jag är jätte nöjd om jag bara får G och blir klar undersköterska :)..
Idag känner jag även mer saknad av Charlie, saknar ju honom varje dag men det känns lite extra idag, varje gång han åker nu till pappa så är han jätte glad och inga problem alls men för mig när jag ser honom hoppa in i bilen och han åker iväg och jag ser honom vinka och ger mig massor slängpussar så blir det super jobbigt och dom två sista gångerna när han har åkt har jag börjat gråta :(. fast jag vet att han har det super bra hos sin pappa och jag är jätte glad att han vill vara pappa och träffa honom, eftersom inte jag har haft någon pappa nära så kändes det jätte jobbigt att separera med hans pappa men ändå så är det bättre att vi har det bra och är sams på två olika håll än att vi är tillsammans och charlie ser och arga och ledsna hela tiden..

Nu till något helt annat, imorgon ska jag till min underbara systerdotter Tuwa och bara vara en hel dag med henne och det känns jätte kul, ska ju även bli moster en gång till :) känns helt underbart kul .. Så imorgon blir det massor med bus och mys med mosters lilla tjej :)

Nu ska jag väl kanske ta tag i uteplatsen så det blir någonting gjort :) eftersom jag inte ska vara hemma någonting knappt i morgon ..

Mosterns prinsessa förra sommaren :)

PussPuss

Ha det bra. Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar