06 april 2012

J*vla snö

Idag vaknade Charlie kl 5 jag var inte så jätte pigg om man säger så haha :P fast vi myste massor vid tv :) vill mysa så mycket som möjligt idag för han åker till sin pappa kl 3, känns bra men ändå jobbigt för veckorna när han är här går så snabbt varje gång och när han är borta går det sååå sakta.. Förra gången han åkte härifrån vart jag jätte ledsen när jag såg honom åka bort från mig i bilen :(..
Idag vid 11 åkte vi iväg och handla på maxi med mamma och Leffan och då brukar oftast Charlie sova men jag tyckte det gick bra ändå förutom på slutet och här hemma när han skulle sova middag men nu sover han iaf, nu är även all påskmat köpt tror jag hoppas inte att det fattas något för idag måste vi verkligen stor städa plocka i ordning, damma, dammsuga och skura sen göra Jansson och även plocka isär gymmet så vi får plats här imorgon när alla folk kommer :), första gången jag håller i påskfirande men det ska nog gå bra :)
Jaja snart vaknar väl Charlie skriver mer ikväll om jag hinner :)

Pussen

Även bilder från veckan som har gått allt som har hänt det är inte mycket men har varit en riktigt rolig vecka :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar