06 mars 2013

Prov

Nu var det sjukt länge sen jag skrev i bloggen igen, vill skriva men glömmer alltid bort det.

Idag har jag iaf varit inne och gjort prov i lindrande vård, skapligt segt fattar ju inte ett piss bara skriver vad jag tror :P men det har ju gått bra hittills så får se hur det här provet gick ;)..

Nu är jag påväg hem så jäkla segt att sitta på bussen. Så in i helvete mycket folk jämt det kvittar ju vilken tid på dagen/kvällen man åker !!

Imorgon blir det att gå till mamma någongång efter lunch och äta lite mat :) då kommer även mina fina prinsessor så jag får träffa dom det var ju ett tag sen sist :) och så får jag även hem min kamera mun syster har lånat av mig . Det kliar skapligt i mina fingrar efter att få hålla och fota nu när våren börjar komma :)

Ha en bra dag .. Puss







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar