26 mars 2013

Underbar dag

Dagen började ju inte så bra idag, klockan ringde inte det var Charlie som kom upp och väckte mig halv 7 fick ju panik .

Sen har pluttisen varit på dagis och påskpysslat det vart ju sååå fint utanför dagis ! Och han var super stolt !
Jag fick hem lyssna på musik och duscha huvudet sen kom min fina Emelie hit och det ända vi gjorde var att dricka kaffe, sola i h snacka skit ;) så skönt att kunna prata av sig och sen är det ju så jäkla kul att vi har lika dålig humor :D
Vid klockan 15 gick vi och hämtade prinsen och han var på strålande bra humör så vi gick hem och hade det super mysigt Spelade lite spel busa och kollade film :). Sen vart det lite mat och efter det ännu ner film ^^,
Sen klockan 21 la sig Charlie för natten och Emelie och jag har antingen rökt, glott på tv eller i våran mobilen det är vi alltid duktiga på ;) va skulle man göra utan den haha :D ?!

Imorgon vet jag fortfarande inte vad som händer jag hoppas verkligen på en solig dag utan blåst så man kan gå ut och ta lite bilder ;)..
Just nu känns det som om jag skiter i allt förutom Charlie lägger all kärlek på det finaste jag har <3 min grabb är full med kärlek och omtänksamhet du är underbar <3

Puss&Kram

Dagen i bilder :







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar