19 april 2013

Dagen idag har varit hur bra som helst :)

Den började lite segt, bara för att jag sov för länge men men det behövde jag nog säkert ;) 
Sen vart det att göra mig i ordning lite för att sedan gå till mamma :), När jag kom höll hon på att göra sockerkaka med daim i och det var väldigt gott :) sen vid kl 15.30 kom morbror med familj och då vart det att fika och snacka massa skit ;)..
Sen sprang klockan bara iväg till 17 och då kom min älskade prins till momo <3 p="">Och charlie fick en jätte fin tröja av dom bild kommer upp imorgon på den
Även jag fick två jätte fina ljus .. Passar köket peeeeerfekt . TACK !!

Sen efter det vart det taco mys, charlie åt massor och hade super kul :) Det är så kul nu när man kan kommunicera med honom det kan bli vad som helst ;) !!

Men nu ska jag lägga mig och slappa helt ensam och kolla lets dance 

Puss och godnatt <3>







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar