19 april 2013

Träning&Magsjuka

Idag har det hänt grejer ;), eller jag vaknade ju inte förens kl 12 efter det satt jag vid datorn i några timma tills jag fick för mig att kombinera ihop mitt egna träningspass ;) skapligt skönt !!
Sen vart det att duscha och göra sig i ordning för att sedan gå och hämta mamma för att handla. Och de är blir alltid mer än man har tänkt sig men men ;)

Just nu ligger jag och tänker på min underbara prins han har åkt på sin första magsjuka :( i en hel vecka har det hållt på och det känns jätte jobbigt att inte kunnat vara nära honom och pysslat om honom men jag vet ju att han har en helt underbar pappa vid sin sida, så det räcker nog gitt och väl :).. Imorgon kommer han hem till mig igen och jag längtar verkligen ihjäl mig efter honom <3 känns som om han har varit borta i evigheter den här gången :/ <3

Men nu ska jag försöka sova så jag orkar med allting i morgon :D

Puss och Kram <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar