16 april 2013

Mycket stress och tankar

Jag vet inte vad det är med mig men jag måste verkligen sluta stressa, stressen har nästan tagit över mitt liv även alla jäkla tankar som snurrar runt i mitt huvud med ekonomin, vänner, familj och självklkart hur mitt liv ska bli nu .. hur ska jag klara av allt det här lever i någon slags bubbla som jag inte vet hur jag ska ta mig ur..
Jag vill bara sluta stressa och sluta tänka på onödiga saker bara kunna spräcka den förbannade bubblan och se alla möjligheter ist för att se alla omöjligheter .. Men HUUR ??

Just nu vet jag varken in eller ut, Vet att det inte är kul att läsa om hur dåligt man mår men måste ändå få ut det som tynger ner mig ..
Jag visar aldrig utåt oftast att jag mår skit, jag går alltid runt och är som vanligt en sprallig och super glad tjej,
Men hur länge orkar man ?
Mina närmaste ser att jag inte mår bra, men jag fortsätter på samma spår ändå försöker prata bort det, även fast jag vet att det igentligen inte går, ibland sätter jag mig ner när jag är ensam och funderar på hur jag orkar med allt det här ? varför gör jag såhär mot mig ? jag orkar ju igentligen inte? mina närmaste mår ju inte heller bra över att jag gör såhär mot mig själv? Många frågar mig varför jag inte går och pratar med någon professionell men jag känner att jag inte behöver det. och sen har jag så dålig erfarenhet av att prata med psykologer . tycker aldrig att det går framåt !! dom börjar prata om min barndom och det HATAR jag visst dom behöver veta allt om mitt liv för att veta vad som pågår i mitt huvud, men sen när man kommer framåt så hoppar dom ner till barndomen igen som vi redan HAR pratat om ? Varför ?

Just nu är det mycket och jag själv känner att jag behöver komma bort från vardagen behöver kommer bort från allt som finns nära just nu ..

Aja vet inte mer vad jag ska skriva så slutar väl här

Puss&Kram till alla fina vänner och till min fina familj som alltid finns där för mig <3 p="">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar