21 september 2013

Fotboll och massa bus !

Min energi har verkligen inte varit på topp idag kan jag säga.
Men men jag har hållt igång idag iaf, sen jag skrev sist så hämtade mamma och leffan oss vid halv 3 kvart i 3 och vi åkte och kollade på när bror/morbror spelade fotboll i tallboda mot Norsholm och självklart vann dom med 3-1 ;). men när vi kom dit så försvann ju det fina vädret och det började blåsa sjukt mycket så vi satt och frös vilket inte va lika roligt . men med 2 koppar kaffe så funkade det iaf .
Charlie hejade på robin och på tallboda som sist han bara älskar att följa med och kolla :) sen vet han exakt när dom blåser av får han springa till robin hihi !

Efter fotbollen så åkte vi hem till mamma och leffan, och dom bjöd oss på mat det vart potatis,köttbullar och brunsås :D smaskens ! alltid extra gott när någon bjuder på mat ;) emellan det så badade mamma Aston och så. Sen efter det så va det ju speedway på tv så jag och charlie satt på golvet och lekte och jag skulle samtidigt få se lite av speedwayen men missade hälften i vilket fall xD

Vi gick hemåt runt halv 9 och charlie somnade runt 9 hoppas verkligen han sover hela natten så jag slipper se ut och vara som en zombie imorgon oxå -.- !

Ciao !

Kramar och mys efter vinsten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar