21 september 2013

Underbar kväll men dålig sömn !

Igår kom min prins hem på jätte bra humör, :)
Och den största nyheten han hade när han kom från pappa var att han inte har använt napp på hela veckan varken på dagen eller på natten jippi äntligen säger jag bara det va på tiden kan man ju säga ;)
Sen har blåsorna gått bort helt med så han kan äta ordentligt vilket gör allt mycket enklare med :)
Igår lagade vi mat tillsammans han tyckte det va super skoj som vanligt, sen fick han sitta en sväng vid tvn och vid kvart i 7 så sov han redan :O så det va bara att lägga honom i sängen .
Och vid 19 plingade det på dörren och min underbara pojkvän stod utanför :D vilken överraskning hihi!
Så vi såg på film och åt godis och bara hade det sjukt mysigt :)
Men tyvärr skulle han inte stanna, hans bror skulle hämtas på natten och vi skulle inte sova men vid 23 somnade vi och vaknade av att charlie skrek på mig -.-, 
Och det kanske inte var så lustigt eftersom tvn fortfarande stod på och lampor va tända så försökte söva honom i en halvtimma i hans säng men varje gång jag skulle gå därifrån så vaknade han igen . så ringde dennis bror och sa att han ville hämtas så vid 4 åkte han och charlie hade fortfarande inte somnat så för natten fick han sova i min säng bredvid mig och han somnade ganska fort sötungen jag har en 160 säng men han skulle ändå ligga på mig och sparka med sina ben och fötter på min rygg så jag somnade inte förrens kl 6 eller något och charlie vaknade kl 7 zzzZzz skapligt trött så nu efter några koppar kaffe och en energi dricka så börjar jag piggna till lite iaf :P

Så nu ska vi snart göra oss i ordning för mamma och leffan kommer och hämtar oss för att åka till tallboda och kolla på bror / morbror när han spelar fotboll, :) charlie tycker det är super kul !

Kanske skriver mer ikväll  Ciao !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar