22 september 2013

Nattens galning ! :@


Ja igår satt jag bara hemma och glodde själv en lördag kväll så jag gick och la mig i sängen kl 23 och låg och koll mobilen en timma sen började jag känna mig trött så jag skrev godnatt till min fina,
Somnade efter en kvart eller något och tänkte att inatt får jag verkligen sova dom timmar jag behöver,

Ja men eller hur trodde jag, Vaknade upp livrädd en halvtimma senare av att det va en galning som sprang runt och skrek på gården och slog och kasta saker, det lät precis som han slog sönder entre dörren här men gick ut och kolla nu på morgonen och den va hel iaf,
Hörde den där galningen till och med när han sprang bort till andra gårdarna bredvid vilket va långt borta så tyst va han ju inte iaf, Jag kollade ut när han sprang här och kollade om någon annan reagerade och det roliga va var att i ALLA fönster stod det någon och glodde ut xD !! Plus att det var massa andra som sprang efter honom och skrek oxå och dom stannade precis utanför mitt fönster och prata och skrek efter honom :S

Så ja jag har fått sova 4 timmar inatt känns ju sådär jätte kul eftersom jag knappt fick sova något natten innan heller /: så idag sitter jag och har ont i kroppen och fryser som ett as ..

Jaja jag skriver väl mer sen ska spela lite bandy med Charlie nu :)

Ciao !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar