12 maj 2014

1 år går fort !


Sist skrev jag om att lägga ner bloggen och jag har inte skrivit på jätte länge har kollat till och från för att se hur många som ändå kollar min blogg varje dag (sidvyer) och jag har nu bestämt mig för att fortsätta :), förlåt för det långa uppehållet !

Men det jag ville skriva här idag är att det redan har gått 1 helt år ja 1 helt år sen jag träffade mitt livs kärlek igen, första gången vi sågs va för 6 år sedan ungefär och jag ångrar verkligen att jag inte sa då vad jag kände för honom men det kanske var meningen egentligen :) 

Det va för 2 månader sen för 1 år sen jag spontant gick in på msn vilket man aldrig gör nu för tiden jag vet inte varför jag gick in men det är skit samma, jag såg att Dennis var inne på msn också så jag började med att bara skriva ett enkelt "Hej" , och det tog ett tag men han skrev tillbaka och det sjuka var att han inte va inne på msn utan på sin mail vilket därifrån han såg att jag skrev :) 
Vi kallar det fortfarande för ÖDET att just jag va inne på msn och han samtidigt va inne på mailen !
och den 8 juni va dagen för 1 år sen det blev vi och jag är fortfarande hur lycklig som helst, får fortfarande fjärilar i magen när jag ser dig ! Visst vi har som många andra upp och ner gångar men vi kommer igenom ALLT .. Vi har aldrig bråkat under det här året som har gått visst vi har varit tjuriga men det har oftast gått över till skratt efter ett tag, :)

Jag ÄLSKAR Dig 
Hoppas att vi kommer få många mer underbara minnen tillsammans 
Jag har aldrig tråkigt med dig hjärtat 
Du & Charlie är det bästa

PUSS





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar