21 maj 2014

Det går framåt, jag är påväg uppåt

Jag kan inget annat än säga yeeees äntligen, det går framåt för mig äntligen,
Igår ringde min sius konsulent tillbaka igen och sa att jag ska få börja arbetsträna visst det är inte ett jobb eller en anställning men jag ska få börja göra någonting få in en rutin i mitt liv det är 4 timmar om dagen men ändå jag är överlycklig och det är ännu mer erfarenhet så nästa vecka sitter jag inte bara och slöar i soffan utan har någonstans att gå :),

Jag vill tacka min underbara mamma och min underbara pojkvän som har peppat mig när jag varit nere i botten och även stöttat mig att jag verkligen kommer att klara det här när jag själv inte trott på mig själv <3

Jag kommer säkert skriva senare sen men just nu ska jag göra mig i ordning och gå ut och gå när jag väl har energi :)

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar