18 maj 2014

Det får vara nog nu !!

I fredags åkte min fina lilla prins till sin pappa och när han hade åkt började jag gråta vilket jag inte brukar göra längre eftersom jag har vant mig vid att han åker varannan vecka, men antar att man tar det hårdare vissa dagar ..
Så vid 20 ungefär gick jag till mamma och Leffan prata lite och spelade kort vilket var super länge sen så det va riktigt skönt att göra något annat vi spelade till ungefär kl 2 sen satt mamma och jag ute i sköna vädret och pratade lite till sen gick jag hem och sov,

Och igår lördag vaknade jag kl halv 11 på strålande humör vilket inte är vanligt, satte mig och solade nästan direkt och det tog direkt :P, så lite färg fick man ju iaf på en timma !
Men sen sjönk mitt humör DIREKT! jag fick ett sms från en som har gjort mig både arg och ledsen i ett antal månader nu, att h*n inte kan bara låta bli att skriva till mig och styra andras liv, om det fortsätter så tänker jag inte hålla tillbaka jag kommer göra ALLT så hon inte kommer i närheten av dom jag älskar mest.. Men vet att en annan person kommer få lida då men men så äre !!
Även igår åkte jag buss och tåg till min älskling skönt att komma iväg någon  annanstans ibland och bara få vara .. 

Nu ska vi göra mat
Puss och hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar