14 maj 2014

Dagens början ..


Ja dagen har ju egentligen bara börjat men jag har ingenting att göra just nu mer än att tvätta :P
Morgonen har varit jätte bra Dennis alarm ringde vid halv 6 ungefär och då trodde jag att Charlie redan hade vaknat men det hade han inte Dennis fixa i köket i badrummet och så men inte vakna charlie :P han vakna runt kvart över 7 tror jag men han satte sig och pyssla och väckte mig kl kvart i 8 och då fick jag lite panik för han skulle ju till dagis kl halv 9 och är ju tvungen att äta frukost innan han går dit för vi får inte längre ta med frukost till dagis.. Men vi hann allting och Charlie va på strålande humör :)..

Men igår var han inte så glad förutom på morgonen då direkt när jag hade hämtat honom på dagis och var påväg hem så började han skrika på mig har inte en aning om varför sen när vi kom innanför dörrerna och jag skulle göra ett pappers flygplan åt honom som han hade fått i en tidning så skrek han på mig och sa att jag gjorde fel fast jag inte gjorde det :P ..
Sen som sagt som jag skrev igår så gick han ju ut vid kl 15 och var ute till halv 6 och då var allting jätte bra och han var glad, men sen skulle vi äta jag hade stått och gjort mat i 1 timma ungefär lite till och han sätter sig ner på stolen och skriker igen "usch, blä det här tänker inte jag äta" så han fick två val antingen att han åt upp utan att klaga och han fick gå ut och leka igen eller att han fick gå från bordet, men efter en halvtimmas gnäll så åt han upp men då var kl redan för mycket för att gå ut så han fick stanna inne vilket han fick världens utbrott för och satt och grät och skrek i en halvtimma ungefär sen fick han gå och lägga sig för han somnade nästan i soffan :P

Så jag hoppas verkligen att det blir bättre idag när jag häntar honom från dagis, idag är det ju fint väder också så vi får hoppas att det håller i sig så han kan gå ut och cykla med sin  nya cykel :)

Jag kanske skriver mer sen ikväll om jag har tid .

Pusshej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar