20 maj 2014

Tidig morgon + psykolog


Idag vart det en tidig morgon vilket var skönt på ett sätt man hinner med så mycket mer än vad man brukar :)
Jag gick upp tjugo över 6 och åkte med Dennis kl tjugo i 7 tur att man inte är som vissa andra tjejer som bara måste ha smink på sig eller fixa håret, kan man kalla dig själv som född skönhet då eller ;)? Jaja! Dennis skjutsa iaf hem mig så hemma har jag myts med mima otroligt underbara katter och käkat frukost och druckit flera ton kaffe så att jag vaknade till lite :) 

Just nu sitter jag på bussen in till stan ska fixa några papper innan jag har tid hos psykologen kl 11, för er som inte vet så har jag gått och pratat med en psykolog sen augusti som af fixade åt mig, egentligen med som psykologerna är det att man får gå på Max 6 samtal men ja jag har haft så hög eller svår depression och samtidigt har jag ett kontrollbehov som jag inte alltid kan kontrollera riktigt och det kan jag inte än men just det har blivit lite bättre. Depressionen kan jag faktiskt inte säga om det har blivit bättre det återstår och se !! 
Jag har inte berättat öppet om att jag går hos en psykolog pga av många saker men speciellt en sak ( för att fet är en person som jag egentligen inte känner, försöker förstöra vissa grejer i mitt liv ), och kollar allt jag gör och skriver men nu skiter jag i det för det är MIN blogg och MITT liv dom som försöker trycka ner mig i skiten igen när jag väl är påväg upp kan rent ut sagt ta sig i röven för nu tar jag ingen mer skit från NÅGON .. 

Men nu är jag snart framme och önskar er en underbar dag :)

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar