20 januari 2011

En dag på stan .. :)


Jahopp idag har det väl inte hänt så jätte mycket mer än att vi har varit på stan kollade runt lite på sista rean jag hittade ett linne till mig och en hoodtröja till Charlie 50:- st sen köpte vi en skaljacka& ett par vantar åt Charlie på POP bild kommer nog upp i morgon, hatar att jag aldrig orkar lägga in nya bilder i datorn så seeegt :b ..

Sen fikade vi på espresso house jag tog som vanligt en vanilla latte sen vart det även en cream cheese bagel för att jag inte skulle bli hungrig medans jag jobba .. :)

Efter det så vart det fort till jobbet men jag va där innan alla andra hade kommit, trodde jag skulle vara sen haha .. så fel man kan ha ;)

Kom hem runt halv 10 satte mig i soffan och bara slappade ..

Idag vann ju även sverige i handbollen och LHC i hockeyn då vart man ju lite gladare när man fick reda på det :)

Och just nu sitter jag och bara glor ska väl kolla runt på lite sidor innan jag stänger av för att gå och lägga mig ..

Hoppas att ni tycker det är kul att läsa min blogg men om ni vill att jag ska skriva om någonting speciellt är det bara att kommentera det :) Svarar på allt !!


Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar