26 januari 2011

underbar dag :)

Jahopp har vart lite dålig på att uppdatera nu men iaf.
Idag har jag och charlie bara myst hela morgonen och vid kl 15 så åkte vi in till stan skulle ju igentligen åkt till droppen men det vart tyvärr för sent,
På stan hittade jag inget till mig som vanligt men hittade till charlie och det kommer jag ladda upp bild på lite senare när jag sitter vid datorn :),
Sen kom martin från skolan och då gick vi till espresso house för jag vart sugen på en vanilla latte som vanligt sen på det vart det en pepparkaks cookie :) mumma!
Sen kl 16:45 skukle jag till jobbet så det va bara att knalla dit, satt helt själv idag dom sisra 2timmarna skulle se om det gick bättre och det gjorde det sålde 1 nästan direkt, så nu ska jag sitta själv tills jag är säker på vad jag ska säga, :)
Sen vid 21 åkte jag hem och käka lite risgrynsgröt såå jävla gott

Jaja ska ge charlie mat nu

Pussen
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar