18 januari 2011

Lyssnar inte

Haha ja idag har jag plockat ner julgranen som skulle ha gjorts för ett par dagar sen men har inte orkat, så jag gjorde det innan jag dammsugade idag så man fick bort allt barr och så.
För även fast man har en plast gran så barrar den nästan lika mycket som en riktig.. hmm

Annars har det väl inte hänt så mycket idag mer än att vi har gått och sagt NEJ till charlie för han lyssnar verkligen inte men han har väl kommit in i sin första trots tror jag :b igår släppte han ju sin tandborste i toaletten då kollade han bara ner i toaletten och sa: " ojj " haha då kunde man ju inte göra annat än att skratta åt honom :)

Har även jobbat idag gick skit för alla idag om dom inte tittar på handboll när man ringer så är dom inte intresserade och skriker i luren eller så hör man bara att dom lägger på precis när dom har lyft luren.. och det är såååå irriterande för dom vet ju inte ens va det är man ringer om. Tänk om jag skulle ringa från postkodsmiljonären ellernånting och sagt att dom hade vunnit 1 miljon, då skulle dom ju VERKLIGEN gå miste om nånting :b

Jaja det har varit dåligt uppdaterat idag men jag har ju iaf skrivit :D
Men nu ska jag kolla annatg på datorn.

Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar